ציוד למכון כושר

יותר ויותר מכוני כושר נפתחים כיום ברחבי ישראל, כתוצאה מהמודעות הגוברת של הציבור לחשיבות של פעילות ספורטיבית, תזונה נכונה וההשפעה של פעילות ספורטיבית ושמירה על אורך חיים בריא על איכות ומשך החיים. אך לפני שתפתחו את מכון הכושר שלכם, תצטרכו לקנות ציוד כושר רב ומגוון על מנת למשוך אליכם אנשים ולאפשר למתאמנים שלכם את החוויה הטובה ביותר. המדריך המלא לבחירת הציוד הנכון לחדר כושר לפניכם. 

איזה סוגים של ציוד צריך למכון כושר 

חדר כושר איכותי שפונה לקהל הרחב וששואף לצבור כמות גדולה של נרשמים יצטרך סוגים שונים של ציוד ולכן לבחירת הציוד הנכון לחדר הכושר יש חשיבות רבה. מהליכונים לריצות, מכשירים אירוביים למיניהם, משקולות יד מסוג דאמבל במשקלים שונים, מוטות וכלובים להרמת משקולות, פלטות במשקלים שונים, מיטות לביצוע התרגילים, מכשירים משולבים למיניהם להרמת משקולות מסוג מולטי טריינר שמאפשרים לבצע מספר תרגילים, מזרונים לביצוע תרגילי בטן ומתיחות, ועוד. זוהי רק רשימה חלקית ובמכוני כושר רבים יהיה ציוד נוסף. 

למה חשוב לשים לב כשקונים ציוד לחדר כושר

כשקונים ציוד לחדר כושר, הדבר החשוב ביותר שצריך לשים לב אליו הוא לקנות אך ורק מיבואן גדול ומוכר שמייבא את הציוד האיכותי ביותר מהיצרנים המוכרים. זה חשוב ממספר סיבות. דבר ראשון, ציוד לחדר כושר הוא יקר וזה השקעה רצינית. כשאתם קונים מוצר שיוצר על ידי יצרן מוכר, איכות המוצרים שתקבלו תהיה בהתאם ותוכלו להיות רגועים. 

זה חשוב כפליים עם המכשירים הגדולים, כמו ההליכונים, המכשירים האירוביים כמו האליפטי ומכשיר המדרגות, והמולטי טריינרים, שכן מכשירים כאלה שלא מיוצרים באיכות גבוהה נוטים להתקלקל במהירות ולצאת משימוש. יתרון נוסף של הזמנה מיבואן מוכר, כמו חברת ג'ים סרוויס, היא מעטפת השירות שהחברה מציעה והידיעה שבמקרה של תקלה יהיה לכם למי לפנות ולקבל תמיכה. 

חשוב לשים לב גם לגודל המכון ולהתאים את כמות וסוג הציוד לגודל של חדר הכושר ולמספר המתאמנים הצפויים. מתאמנים צריכים מרחב ואף אחד לא אוהב להתאמן בחדר כושר דחוס מדי, ואם הגודל של המכון מאפשר להכניס רק כמות קטנה של הליכונים או מכשירים אז חשוב לשים לזה לב. בנוסף, חשוב שיהיה מספיק מכשירים מכל סוג. מיטה אחת לדחיקת חזה אינה מספיקה לחדר כושר שנותן שירות לעשרות אנשים בו-זמנית, ומכון כושר שלא יהיה בו מספיק ציוד בסופו של דבר גם לא יירשמו אליו הרבה אנשים. 

חשוב גם לשמור על מגוון מבחינת הציוד על מנת לאפשר למתאמנים גיוון באימונים ולפנות גם אל קהלים רחבים. יש אנשים עם מטרות ספורטיביות שונות, נשים למשל נוטות להעדיף תרגילים אחרים מגברים ומכון כושר המעוניין לפנות לקהלים שונים מוכרח להחזיק כמה שיותר סוגים של ציוד. מבחינה זו, מכשירים עם שימושים רבים כמו מולטי טריינרים הם פתרון נהדר מכיוון שמכשיר אחד יכול לאפשר ביצוע תרגילים רבים ומאפשר גיוון רב. 

המרחב כאמור במכוני כושר חשוב מאוד ולכן חשוב מאוד לתכנן את מכון הכושר היטב מבחינת המיקום של כל פריט ושלכל סוג מכשיר או אימון יהיה אזור נפרד. אזור נפרד להליכונים ומכשירים אירוביים, אזור נפרד להרמת משקולות חופשיות, ועוד. זה יבטיח למתאמנים שלכם את החוויה הטובה ביותר. 

חברת ג'ים סרוויס

חברת ג'ים סרוויס היא אחת מיבואניות ציוד הכושר המובילות בישראל, היבואנית הרשמית בישראל של מספר מותגים עולמיים מובילים שמספקת ציוד גם למכוני כושר וגם ציוד לשימוש ביתי. חברת ג'ים סרוויס לא רק תספק לכם את הציוד אלא גם תדריך אתכם כיצד לבחור את הציוד הנכון לחדר הכושר ותעזור לכם לתכנן את מכון הכושר שלכם בצורה הטובה ביותר. 

מיון לפי

חיפוש מוצר

סנן לפי מחיר

מחיר - slider
0690

קטגוריות

קטגוריות מוצרים
דילוג לתוכן