כיצד בוחרים הליכון מקצועי לחדר כושר

כולנו יכולים להסכים על כך שאם יש מכשיר כושר שנוכל למצוא בכל חדר כושר – זה הליכון. לא משנה באיזה גיל, הליכה וריצה הינן פעילויות גופניות בעלות יתרונות מעולים. למי שמעוניין בפעילות אירובית ללא הפרעות של מזג אוויר, או רעשי צפירות מעצבנים שמפרים את השקט הנפשי – שימוש בהליכון מקצועי בחדר הכושר הינו פתרון מעולה.

לכן, כדי לעזור לכם לקחת את החלטה נבונה עבור המכשיר החיוני ביותר בחדר הכושר שלכם, הכנו לכם רשימה מסודרת של כל הפרמטרים שכדאי שתיקחו בחשבון:

גודל

בחדר הכושר מתאמנים אנשים בעלי ממדי גוף וגודל צעדים שונים. לכן, מומלץ שתבחרו הליכון בעל משטח ריצה גדול, גם מבחינת אורך וגם מבחינת רוחב, שיספק את צרכיהם של כלל המתאמנים. 

איכות

בוודאי תרצו שההליכון שקניתם והשקעתם בו את מיטב כספכם יחזיק לאורך זמן רב. לכן, מומלץ לבחור בחומרים איכותיים, מסגרות כבדות וחגורות ברמה טובה. בגדול, ההליכונים המומלצים הם אלו המגיעים מארצות הברית או אירופה ולא מהמזרח הרחוק. הם אומנם יקרים יותר אך מיוצרים בסטנדרט יותר גבוה ומספקים תמורה ועמידות שמצדיקות את המחיר.

 בטיחות

דבר זה צריך לשבת בראש סדר העדיפויות שלכם בעת בחירת הליכון מקצועי לחדר כושר. מנגנוני הבטיחות צריכים להכיל מפתח בטיחות, מעקה יד משני הצדדים, לחצן עצירת חירום ובולם זעזועים.

מסך התצוגה

אין דבר יותר מעצבן מלרוץ בהליכון ולהתחיל להסתבך עם מסך התצוגה שהורס לכם את קצב הריצה. על כן, כדאי שתבדקו בעצמכם את מסך התצוגה של ההליכון: האם הוא בעל ממשק משתמש נוח? האם קל לקרוא את הכיתוב עליו? האם ברור מה המשמעות של כל לחצן? 

שיפוע

הרבה מתאמנים אוהבים לאתגר את עצמם בזמן ההליכה או הריצה ולשחק עם שיפועי ההליכון. על מנת לאפשר להם את הדבר ולתת להם הרגשה שחדר הכושר הוא מקצועי ביותר, מומלץ לבחור הליכון בעל אפשרויות כיוונון מגוונות שמגיע לטווח של כ-15-20 מעלות.

מנוע

הליכון מקצועי לחדר כושר חייב להיות בעל מנוע מעולה עבור אלה שרצים במשך זמן רב בקצב קבוע או אולי אוהבים לעשות ספרינטים על ההליכון. לכן, כדאי שתבדקו כמה כוחות סוס יש להליכון, מהו הכוח המקסימלי שההליכון יכול להפיק (לספרינטים) ומהו הכוח ל"שיוט" (עבור ריצות ארוכות) . 

בהצלחה!

מיון לפי

חיפוש מוצר

סנן לפי מחיר

מחיר - slider
0690

קטגוריות

קטגוריות מוצרים
דילוג לתוכן