המכשיר האידיאלי לאימון מהנה ואפקטיבי- אופני כושר מקצועיים לאימונים

תוכן עניינים

המקום של הפעילות הגופנית ביומנו

אנחנו חיים בשגרה עמוסה, בלו"ז צפוף ועמוס כאשר על כתפינו יש לחץ רב של עבודה, משפחה, לימודים ועוד. אך למרות השגרה העמוסה, ואולי דווקא בזכותה, החשיבות של הפעילות הגופנית תפסה תאוצה ברוב העולם.
למרבית האנשים ברור היום שפעילות גופנית תורמת לנו לבריאות הפיזית, למניעה ועיכוב מחלות, ופעילות תקינה של מערכת העיכול והנשימה. היא תורמת גם לבריאות הנפשית, תזוזה ומאמץ פיזי מפרישים למוח שלנו הורמונים שהופכים אותנו שמחים יותר ואופטימיים יותר.
פעילות גופנית בשעות הפנאי תפסה תאוצה ברבות השנים, בעיקר בגלל שאנשים רבים עברו לעבודה שאינה כוללת פעילות פיזית מאומצת, והם צריכים להשלים זאת מחוץ לשעות העבודה. ישנם אנשים שמעדיפים לעשות ספורט בבית, בחדרי כושר, או בחוגים שונים. מאמר זה יפרט של המכשיר אופני כושר מקצועיים לאימונים שמתאים לכל סוגי הפעילויות הללו.

מהם אופני כושר ומה היתרונות שלהם

אופני כושר מקצועיים לאימונים זה מכשיר דמוי אופניים, אך ללא תזוזת גלגלים ועל כן הוא נשאר במקום. לאופניים למעשה מחוברים פדלים אותם יש להזיז בעזרת הרגליים, קיים מושב מתכוונן וכידון בעל אחיזה לידיים.
אימון על אופני כושר, בדומה לאימון על אופניים רגילים, הוא אימון שעובד על שרירים רבים. אם האימון מתבצע בצורה הנכונה מתקיים שילוב בין אימון אירובי, שפועל על חיזוק מערכת הלב ריאה, ובין אימון חיטוב לבניית השרירים.
בעת דיווש על אופניים נעשית עבודה על שרירי הרגליים כמובן. לאופני הכושר, כמו לאופניים רגילים, יש רמות התנגדות של הדוושות, כך שניתן להגביר את רמת ההתנגדות וכך להגביר את עבודת שרירי הרגליים. בשונה מאופניים רגילים, לאופני כושר יש מנעד רחב יותר של רמות התנגדות אופציונאליות.
בנוסף לכך, באימון נכון מתבצעת גם עבודת שרירי ליבה ובטן, שרירי גב שלוקחים חלק חשוב ביציבה על האופניים, שרירי אגן ועוד.

הסוגים השונים של אופני כושר ולמי הם מתאימים

אופני כושר זה מושג רחב המכליל בתוכו סוגים רבים של מכשירים עם הבדלים שונים, אך מהותיים. בחלק זה יפורטו הסוגים בכלליות ולאיזה צורך מתאים כל סוג, כך תוכלו לבחור בצורה המיטבית את האופניים המתאימות לכם.

  1. אופני ספינינג- בסוג זה יש מושב כמו של אופניים רגילים וכידון בעל שתי ידיות, כאשר הוא רחוק ודורש הישענות של המתאמן קדימה כדי לבצע את האימון. אופניים מסוג זה מתאימים לחדרי כושר, למקומות המעבירים שיעורי ספינינג ולאימון ספינינג ביתי. הם נחשבים לאופניים הנותנים את האימון העצים והמאתגר ביותר.
  2. אופניים עם משענת– סוג זה מציע אופניים עם מושב כיסא מלא, ניתן למצוא אותו גם בחדרי הכושר ובעיקר לאימונים ביתיים. אופניים אלו מתאימים בעיקר למבוגרים ולאנשים עם בעיות גב.
  3. אופני כושר אנכיים- האופניים הקלאסיים שלרוב מדמיינים כאשר חושבים על אופני כושר מקצועיים לאימונים. את האימון עושים בישיבה זקופה או בכיפוף קל. אופניים אלו נפוצים מאוד באימונים ביתיים, ולרוב גם ניתן למצוא אותם בחדרי הכושר.

בנוסף לכל הסוגים האלו, ניתן למצוא אופניים שונים בישיבה אנכית, עם כיסא רגיל או כיסא משענת, המתאימים לעבודה עם מחשב. אלו אופניים שכוללים דיווש קל ומיועדים למי שמעוניין להכניס תזוזה תוך כדי יום העבודה או הלימודים.

אופני כושר בג'ים סרוויס

אצלנו בג'ים סרוויס תוכלו למצוא מגוון של אופני כושר מקצועיים לאימונים מכל הסוגים. בעזרת ייעוץ והכוונה של המומחים אצלנו נוכל להתאים אליכם את סוג האופניים הנכון עבורכם, בין אם זה לאימון ביתי, אימון קבוצתי או לחדר הכושר.

תוכן עניינים

אופני כושר מקצועיים לאימונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מיון לפי

חיפוש מוצר

סנן לפי מחיר

מחיר - slider
017269

קטגוריות

קטגוריות מוצרים
דילוג לתוכן