הליכוני כושר מתקדמים המשפרים את חווית האימון שלך

תוכן עניינים

פעמים רבות אמרתם לעצמכם שאין לכם זמן להתאמן? או התעצלתם ללכת למכון הכושר כי הוא רחוק מדי? הכירו את הליכוני הכושר המתקדמים שבאמצעותם ניתן להתאמן בבית, במשרד, או היכן שתרצו. הליכוני הכושר הינם אחד ממכשירי האימון המתקדמים והנפוצים בעולם. תוך כדי הליכה במכשיר ניתן לצפות בטלוויזיה, לענות על הודעות, לדבר בטלפון ולשמור על הכושר והבריאות. 

מהם היתרונות של הליכוני כושר מתקדמים?

ראשית, ניתן להשתמש בהליכוני הכושר ללא קשר למזג האוויר. אם אתם אנשים שאוהבים לרוץ, אבל חוששים משלוליות בחורף או מהשמש הקופחת בקיץ, בזכות ההליכונים תוכלו להתאמן במזגן. שנית, ההליכונים מגיעים עם תוכניות אימון מגוונות תוך בחירה בקצב ההליכה והשיפוע. הגיוון מאפשר לכם להתנסות בסוגים שונים של מסלולים ולבחור את האחד שהכי נוח לכם. בנוסף, השימוש בהליכוני כושר מתקדמים מאפשר לכם לשפר את המצב הגופני שלכם. בעזרת המכשיר אתם יכולים לרוץ ולחזק את שרירי הרגליים והליבה. מעבר לכך, בזמן פעילות גופנית אתם שורפים קלוריות ואף יכולים לעקוב אחר כמות שרפתם בצג המכשיר. כך תוכלו לדעת האם אתם משתפרים מאימון לאימון ובמידת הצורך תוכלו להעלות את דרגת הקושי ולאתגר את עצמכם.
חשוב לדעת שפעילות גופנית באופן כללי גם משפרת את תפקוד ובריאות הלב. בעזרת אימוני ריצה ניתן לפתח את סיבולת הלב ולהקטין את הסיכויים למחלות הקשורות ללחץ דם גבוה, כלי דם, סכרת והלב עצמו. בעזרת האימונים על הליכוני כושר מתקדמים ניתן גם לשפר את היציבות ובריאות העצם. ככל שמפעילים יותר לחץ על העצם, היא מייצרת יותר תאים בוני עצם שגורמים לרקמת העצם להיות צפופה וחזקה יותר.
רבים לא יודעים זאת, אך פעילות גופנית, כזו שבין היתר ניתן לעשות על ההליכון, כגון הליכה או ריצה, מסייעת בשיפור איכות השינה ומאפשרת שינה עמוקה יותר. לפי מחקרים נמצא כי אנשים שהקפידו על פעילות ספורטיבית סדירה הפחיתו את כמות נדודי השינה שלהם, הצליחו להירדם בקלות יותר בלילה ואף ישנו שינה ארוכה יותר.
יתרון אחרון שנדבר עליו הוא אחסון ההליכון. בעבר ההליכונים היו מסורבלים וקשים לאחסון אשר העלו אבק בבית ולכן רבים נמנעו מלרכוש אותם. כיום הליכוני הכושר משוכללים יותר ובנויים בצורה מודולרית המאפשרת את קיפולם ואחסונם בצורה נוחה. 

כיצד בוחרים את הליכון הכושר המתאים ?

לפני שאתם רוכשים הליכון, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו. קודם כל, כדאי לבחור בהליכון שמתאים למשקל שלכם. אם אתם שוקלים מעל ל100 ק"ג, רצוי לבחור בהליכון המתאים למשקל של 130 ק"ג ומעלה. הליכונים אלה מותאמים למשקל מאסיבי יותר עם בולמי זעזועים מותאמים. גם לגובה שלכם יש תפקיד. לאנשים גבוהים מעל 180 ס"מ, רצוי לרכוש הליכון עם רוחב של 42 ס"מ לפחות ואורך של 135 ס"מ. כך תוכלו להרגיש יציבים יותר בעת הריצה.
בנוסף, אם אתם שואפים לשפר את רמת הכושר שלכם לגבוהה במיוחד, רצוי לבחור בהליכון המשלב מערכת עם זווית חשמלית, שבאמצעותה ניתן להטות את החלק הקדמי של המסלול, לדמות מסלול בעליה ולהגביר את רמת העומס בהליכה או הריצה.
באופן כללי, כדאי לדעת שככל שמסלול הריצה בהליכון רחב יותר, יהיה לכם נוח יותר. ההמלצה היא רוחב של 38 ס"מ עד 60 ס"מ ובמידה ואתם מתכוונים לבצע פעילות מאומצת ומסיבית בהליכון לאורך זמן, רצוי שרוחב ההליכון יהיה רחב יותר מההמלצה הנ"ל. מעבר לכך, כדאי שתוודאו כי מסלול הריצה בהליכון כולל בולם זעזועים המובנה מתחת למסלול הרץ. בולמי הזעזועים מקטינים את שחיקת המפרקים והסחוסים ובהתאם פוחתים הסיכויים לכאבים. 

תוכן עניינים

הליכוני כושר מתקדמים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מיון לפי

חיפוש מוצר

סנן לפי מחיר

מחיר - slider
017269

קטגוריות

קטגוריות מוצרים
דילוג לתוכן