הולכים בתלם: אימוני הליכה לבריאות ולהרזיה

תוכן עניינים

יתרונותיו של אימון הליכה והשפעותיה של ההליכה על בריאות הגוף והנפש בכלל ועל ההרזיה בפרט מתחילים להתברר בשנים האחרונות. בניגוד לריצה שהיא פעילות גופנית אירובית מאומצת שעלולה להוביל לשחיקה מהירה ולפגיעות שרירים מרובות, הליכה הוכחה כפעילות הגופנית היעילה ביותר לשמירה על גוף בריא וכן לירידה במשקל. עם זאת אין זה מספיק רק להניח רגל אחת לפני השנייה ולצעוד. כדי שההליכה תהיה יעילה ותיחשב לאימון גופני של ממש, עלינו לאמץ אסטרטגיה של הליכה ספורטיבית. איך עושים זאת? איך מסייעים לגוף לרזות ושומרים עליו בריא באמצעות הליכה יום־יומית? הינה שבעה צעדים פשוטים להליכה ספורטיבית פונקציונלית שתוכלו ליישם עוד היום.

1. מדידת צעדים

שעון חכם שמודד את הצעדים שלכם יסייע לכם לדעת בדיוק כמה הלכתם לא רק באימון ההליכה אלא במשך היום כולו ויאפשר לכם להגדיל את מספר הצעדים בין אימון לאימון.

2. רק עוד 200 צעדים

הוסיפו רק עוד 200 צעדים בכל אימון. אתם חייבים להגדיל את כמות הצעדים שלכם אם אתם רוצים להוריד במשקל במהירות באמצעות הליכה. בדרך זו לא תשחקו את עצמכם ולא תתייאשו מהמרחק שעליכם לצעוד בכל אימון. אתם לא תרגישו איך זמן האימון שלכם גדל ותופתעו ממידת ההתקדמות שלכם בזמן קצר יחסית.

3. הליכה במעלה הגבעה

חפשו מסלולי הליכה שאינם מישוריים אלא משופעים בגבעות. אם אין כאלה באזור מגורכם – הליכון טוב יסייע לכם בכך. הליכה בשיפוע תסייע לכם לשרוף יותר קלוריות מאשר הליכה במישור. היא גם תסייע לכם לבנות את מסת השרירים ברגליים.

4. הליכה בצוותה

מצאו שותף להליכה משותפת ונעימה. עדיף לצאת למסע הכושר וההרזיה ביחד ולא לבד. שותף מעודד יסייע לכם ברגעי עייפות או ייאוש וידרבן אתכם להתקדם גם בימים שקשה ואין לכם כוח לצאת מהבית. מומלץ לחבור לשותף הליכה שכבר מורגל באימוני הליכה וחדור במוטיבציה להתמיד בהם. אתם תלמדו ממנו הרבה.

5. הליכה מזדמנת

נסו למצוא הזדמנויות להליכה במשך היום שלכם. אתם תופתעו לגלות שההזדמנויות לכך הן רבות. עלו במדרגות במקום במעלית, החנו את הרכב בנקודה מרוחקת מהיעד כדי שתוכלו ללכת אל היעד ולהגדיל בכך את כמות הצעדים היומית, לכו למרכול, למכולת או לקניון במקום לנסוע, נצלו את ארוחת הצוהריים במשרד כדי ללכת מעט. אם תשלבו את כל ההזדמנויות להליכה שנקרות בדרככם במשך היום, תגדילו את כמות הצעדים היומית, תוסיפו בריאות לגוף ותרזו במהירות.

6. הליכות ארוכות יותר בסופי השבוע

ידעתם שסופי השבוע עלולים לעכב את הדרך להרזיה? שעות המנוחה המרובות גוררות זלילה מיותרת. נסו להפוך אותן לשעות הליכה. נצלו את סוף השבוע להליכה למרחקים ארוכים יותר מהרגיל ותיהנו משלל היתרונות הבריאותיים שנלווים לכך.

7. לכו גם בתוך הבית

הבית שלנו יכול לספק לנו בקלות מסלולי הליכה מאתגרים, איכותיים ומרובים. חפשו אותם – הם יסייעו לאימוני ההליכה שלהם בכיף ובנוחות של הבית.

אימון חכם לבריאות טובה

אימון הליכה חכם לבריאות טובה ולהרזיה מתחיל במעבדת הליכה. במעבדה יאובחנו דפוסי ההליכה שלכם ותקבלו עצות יעילות להליכה נכונה. הליכה נכונה תורמת לאימון איכותי ויעיל ומגדילה את תחושת הסיפוק וההנאה.

אז צאו לדרך – ואל תשכחו לחייך.

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מיון לפי

חיפוש מוצר

סנן לפי מחיר

מחיר - slider
017269

קטגוריות

קטגוריות מוצרים
דילוג לתוכן